NYBLOGGNYBLOGGNYBLOGGNYBLOGGNYBLOGGNYBLOGG

eftersom det inte går att kommentera denhär bloggen så skapade jag en ny, ser likadan ut men går att kommentera på(förhoppningsvis) kika in på den ist!!

NY BLOGG
NY BLOGG
NY BLOGG
NY BLOGG
NY BLOGG
NY BLOGG
NY BLOGG
NY BLOGG

today

make a gif


i believe i can fly

make a gif


GOOD NIGHT


i'm perfectly fine without you


right now

FIXAR MIG

tävling

Jag är med på en tävling att vinna denna fina klocka hos Felicia, här hittar ni tävlingen!
hoppas!:D

G R Y M

 

 

 

 


rubrik saknas

Hej allihopa! 
vaknade för 2 timmar sen, sov cirka 12-13 timmar inatt, så jävla skönt det behövdes verkligen!
Har precis lagat mat, hamburgare, fan vad jag äger.
cam bild = världens sämsta kvalite!
har fortfarande en kvar att äta, men orkar inte mer. .

Senare ska jag dra ut på powerwalk/spring tur. Sen ikväll ska jag på lång promenad med Malin och prata massor, behövs verkligen!
uppdaterar senare, peace!

så jävla bra


onsdag

Lighters - Eminem ft. Bruno Mars
älskar låten, älskar eminem, älskar bruno mars

The party is in you


01:04

1 bild från idag.
Imorgon ska jag till badet så det kommer upp bilder imorgon!
Jag saknar inspiration för bilder, ska försöka hitta lite bra inspiration..
Nu - sova tror jag, kanske sätter på en film, först!

fredag


lalala

I didn't smoke nothin but I feel so high
And I know why
It's a love thing, it's got to be